Photobucket

nuffnang

Friday, June 11, 2010

Diego Maradona

Tak ade pun rekod yang baik sebagai manager.Dipilih hanya kerana dia pernah memenangi trophy itu satu ketika dulu.Masa peringkat kelayakan bagi zon amerika selatan,maradona memerlukan 107 pemain untuk melayakkan diri ke final piala dunia dan hanya menduduki tempat ke 4 zon amerika selatan.rekod maradona untuk argentina sebagai pengurus ok sebenarnya,sejak mengambil alih argentina dari Alfio basile pada november 2008.dari 18 perlawanan hanya 5 kali saja kalah.
Diego Maradona

Banyak pemain-pemain ternama seperti Messi,Carlos Teves,Higuain,mampu untuk membantu argentina memenangi trofi itu.persoalannya apakah formation yang sesuai bagi mereka?aku tertarik dengan cara Maradona melatih anak didiknya.macam tak ade pressure langsung.ada sahabat aku email video time squad Argentina berlatih.tengok je lah ye.nak tergelak aku dibuatnya,







Argentina Possible First Eleven

Argentina Squad

Agak pelik kenapa nama-nama seperti Riquelme,Cambiasso dan Javier Zenetti tak tersenarai dalam squad Argentina.Riquelme , semua orang tau yang dia di angkat sebagai "Maradona alaf baru" dan dengan itu he refused to work with Maradona . Cambiasso dan Zanetti dari pasukan Inter Milan telah membantu pasukannya memenangi 3 piala musim ini.adakah itu tidak bagus lagi untuk Maradona?Maradona telah memilih gonzalo higuain untuk menjadi penyerang disamping Messi dan Tevez.KENAPE DIA TIDAK MEMILIH DIEGO MILITO?pada perlawanan akhir UEFA champion leagues kite telah menjadi saksi kehebatan Diego milito dengan menjaringkan 2 gol untuk Inter milan.

If you were argentina boss, what is your first eleven be and what formation you using for your team. leave your comment !

No comments:

Post a Comment